خرید کرم پودر با قیمت مناسب

خرید کرم پودر

کرم پودر

کرم پودر یک محصول آرایش صورت است که برای صاف و یکدست کردن پوست استفاده می شود و لکه ها و جای جوش را می پوشاند. استفاده از کرم پودر های اصل نه تنها برای آرایش صورت استفاده می شود بله باعث ترمیم پوست می شود و می توان گفت به درمان پوست های آسیب دیده هم کمک می کند.

خرید کرم پودر | خرید کرم پودر با قیمت مناسب

هنگام خرید کرم پودر باید نکات زیادی را مد نظر داشت و با توجه به پوست خود و رنگ پوستتان باید کرم مناسب تهیه کرد. تهیه این محصول کار دشواری است و باید دقت زیادی داشت و انواع مختلفی را تست کرده باشید که بتوانید با اطمینان محصولی مناسب را خریداری کنید اما فروشگاه اینترنتی شیدور با توجه با راهنمایی های که به مشتریان خود ارائه می دهد کار را برای کاربران آسانتر می کند، شما می توانید ابتدا مقالات مربوط به محصولات شیدور را مطالعه کنید سپس با اطلاعاتی که کسب کرده اید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کرم پودر اصل | بهترین مارک کرم پودر

تشخیص کرم پودر اصل از بدل کار ساده ای نیست توصیه می شود که هنگام خرید کرم پودر برندهای معتبر را تهیه کنید و فقط به فکر ارزان بودن محصول نباشید زیرا اگر محصول جنس مرغوبی نداشته باشد ممکن است آسیبی به پوست شما برسد که مجبور باشید هزینه بالایی را بپردازید که این آسیب جبران شود اما اگر از برندهای معتبر استفاده کنید سلامت محصول تضمین شده است و شما با خیالی آسوده می توانید صورت خود را آرایش کنید. نمونه هایی از این برندهای معتبر تایرا، آسترا، ببکو، کرم پودر مایع آیکون، اوراچی، کرم پودر آبرسان حاوی آنتی اکسیدان

کرم پودر اصل | بهترین برند کرم پودر

تشخیص کرم پودر اصل با تقلبی

امروزه تشخیص کرم پودر اصل و تقلبی کار دشواری شده است اما برای تشخیص اصل بودن این کالا مواردی هست که باید به آنها توجه کنید. ۱- دقت کنید که محصولی که می خواهید خریداری کنید پلمپ است یا نه. ۲- به نوشته برند محصول دقت کنید فونت ها گاهی با هم متفاوت هستند. ۳- با بارکد محصول دقت کنید که سه رقم آخر به کشور و منطقه تولید کننده بخورد. ۴- به جنس شیشه محصول توجه کنید زیرا اجناس اصل از شیشه های با جنس مرغوبتر استفاده می کنند. ۵- نوشته روی کالاهای اصل حالتی برجسته یا تورفته هستند و کمتر حالت چاپی دارند. شیدور کالا که یک فروشگاه معتبر است همیشه سعی دارد اجناس مرغوب را به بازار عرضه کند و با فروش اجناس تقلبی اعتبار چندین ساله خود را به خطر نمی اندازد.

کرم پودر اصل

کرم پودر آبرسان

کرم پودر آبرسان برای آرایش صورت استفاده می شود و زمان زیادی روی پوست باقی می ماند و همچنین با خاصیت آبرسانی بالایی که دارد باعث مرطوب ماندن پوست می شود. این محصول ضد باکتری است و برای پوست های حساس مناسب است، مثلا پوست هایی که دارای آکنه است بهتر است از این محصول استفاده کنند. این کرم ها چون دارای spf هستند در برای عوامل خارجی مانند اشعه uv از پوست صورت شما محافظت می کنند.

کرم پودر آبرسان | کرم پودر

کرم پودر مرطوب کننده پوست

خرید انواع کرم پورد مرطوب کننده پوست نه تنها برای آرایش صورت شما مناسب است بلکه در سلامت پوست شما هم تاثیر زیادی دارد و باعث مرطوب ماندن پوست صورت شما می شود. این محصولات باعث می شود چربی پوست شما متعادل شود و خطوط سطح پوست شما را کاهش میدهد و همچنین دارای بافتی سبک است و آرایشی طبیعی برای شما حاصل می شود.

فون موس گریم | فون گریم (موس)

فون موس گریم شبیه کرم پودر است اما با یکپارچگی بیشتر و مقداری سفت تر است و ساختار متفاوت تری دارد. این محصولات قابلیت پوشش و ماندگاری بالایی دارند و ساختار آنها به گونه ای است که سبک هستند و اجازه نفس کشیدن پوست را نمیگیرند و تمامی عیوب و لکه های روی پوست را می پوشانند و باعث آسیب رسیدن به پوست و ایجاد جوش روی صورت نمی شوند.

فون موس گریم | فون گریم (موس)
zana