راه های مراقبت مو

آرایش و مراقبت مو

برای اینکه موهای شما همیشه سالم باشد و دچار مشکلاتی مانند ریزش مو و موخوره و سفید شدن موها نشوید باید راههای مراقبت از موهای خود را بدانید و از لوازم آرایشی که برای مراقبت از موها تولید شده است استفاده کنید و یا روشهای گیاهی و سنتی را امتحان کنید.

شامپو برای مراقبت از مو

برای مراقبت از موهای شما انواع شامپو وجود دارد که براساس نیاز خود می توانید هر کدام را که مایل هستید امتحان کنید. مثلا شامپو مخصوص موهای چرب، برای بازسازی و مرطوب شدن مو، برای رفع شوره سر، برای رفع ریزش مو، برای صاف شدن موها، برای ترمیم موهای آسیب دیده، برای موهای رنگ شده و برای موهای خشک و …

پودر دکلره | دکلره کردن موها

پودر دکلره محصولی آرایشی است که برای کم رنگ شدن موها استفاده می شود از این محصول زمانی استفاده می شود که شخص قصد رنگ زدن موهایش را داشته باشد قبل از رنگ زدن موهایش را دکلره می کند که رنگ مو بهتر و یکدست تر باشد. استفاده از این محصول آسیبی به موها نمیزند و سلامت آن ها را به خطر نمی اندازد و با همه رنگ موها سازگاری دارد .

فعال کننده رنگ مو

فعال کننده رنگ مو با رنگ موی سیریوکسیدیل برای رنگ های حاوی پروتین ابریشم استفاده می شود که هنگام استفاده محصول را به حالت ژله ای در می آورد که استفاده از محصول را آسانتر می کند و برای مراقبت از مو استفاده می شود و باعث می شود که رنگ مورد نظر به خوبی خودش را نشان دهد. این محصول جدا از مراقبت و رنگ مو باعث لطافت و نرمی موها می شود و رنگ مو را پایدار می کند.

zana