خرید رژگونه اصل

خرید رژگونه | شیدور کالا

خرید رژگونه | قیمت رژگونه

خرید رژگونه با قیمت ارزان و برندهای معتبر فقط در سایت شیدور امکانپذیر است. شیدور با عرضه رژگونه های اصل با برندهای معتبر و با قیمت ارزان در بین فروشگاه های لوازم آرایشی در حال رقابت با فروشگاه های برتر کشور است و مشتریان زیادی را به سمت خود می کشد زیرا همیشه رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار داده است. تنوع رژگونه در این فروشگاه به قدری زیاد است که همه می توانند محصول مناسب صورت حود را یافته و خریداری کنند.

رژگونه اصل با برند معتبر

رژگونه اصل و اورجینال را تهیه کنید که سلامت پوست شما را تهدید نکند. برای تشخیص اصل و بدل بودن این محصول در ابتدا باید توجه داشت که از فروشگاه های معتبر خرید کنید، سپس از رو تستر مقداری از محصول را روی دست خود تست کنید و رنگ و کیفیت محصول را بسنجید، به بسته بندی محصول توجه کنید گاهی از روی بسته بندی می توان بدل بودن محصول را تشخیص داد، به بارکد محصول توجه کنید اگر کالای موردنظر شما اورجینال نباشد، ۲ یا ۳ رقم آخر بار کد آن با کشور یا منطقه ای که در آن تولید شده، مطابقت ندارد. دو نمونه از برندهای معتبر رژگونه تایرا که رنگ بندی و پوشش دهی بسیار خوبی دارد و آسترا که طی چند سال اخیر معتبر بودن خود را ثابت کرده است .

رژگونه اصل | رژگونه آسترا
رژگونه با برند معتبر | رژگونه تایرا

نحوه زدن رژگونه

برای رژگونه زدن در ابتدا مقداری از آن را روی برس بزنید و اضافه های آن را بگیرید، برای این کار میتوانید برس را پف کنید که اضافه ها گرفته شود در مرحله بعد برس را رو به بالا روی استخوان گونه بمالید و برس را روی دماغ و چانه بمالید که صورت شما یکدست شود، در صورتی که احساس می کنید گونه شما خیلی پر رنگ شده است می توانید مقداری پنکک روی آن بمالید.

نحوه استفاده از رژگونه

رژگونه رویایی

رژگونه رویایی رژگونه ای است که رنگ های جذاب داشته باشد و از پوشش دهی بالایی برخوردار باشد و از پوست در مقابل عوامل خارجی مانند اشعه خورشید و … محافظت کند همچنین مدت زمان ماندگاری روی پوست زیاد باشد، در مقابل تعریق و آب ماندگار باشد و همچنین با قیمت مناسب بتوان این محصول را خریداری کرد. در این فروشگاه می توانید انواع رژگونه های رویایی خود را پیدا کنید و با خرید آن ها آرایشی زیبا د جذاب داشته باشید.

رژگونه | رژگونه رویایی

رژگونه تراکوتا

رژگونه تراکوتا یک نوع رژگونه است که حالتی براق و اکلیکی دارد و برای قسمت بالای استخوان گونه استفاده می شود که استخوان گونه برجسته تر نشان داده شود برعکس رژگونه های معمولی که برای پایین استخوان گونه استفاده می شود. برای استفاده از این رژگونه ها باید حتما نوع معمولی را زیر استخوان گونه بزنید که تاثیر خود را بگذارد و باعث برجسته شدن گونه شود.

zana