کاربردهای پرایمر آرایشی خوب

پرایمر آرایش صورت

پرایمر آرایشی چیست

پرایمر آرایشی محصولی است که بیشتر برای زیرسازی آرایش استفاده می شود استفاده از این محصول باعث می شود آرایش شما ماندگارتر و زیبا تر باشد همیشه برای میکاپ هنرپیشه ها و افراد مشهور از این زیرساز استفاده می شود زیرا جز نرم کردن و صاف کردن پوست کارهای خیلی مهم تری روی پوست انجام می دهد. یک نوع پرایمر آرایش صورت وجود دارد که مخصوص پلک هستند و برای ماندگار کردن خط چشم و سایه استفاده می شود و نوع دیگری هم هست که از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می کند.

انواع پرایمر آرایشی

پرایمرهای آرایشی محو کننده (Blurring) ، نوع تصحیح کننده ی رنگ (Color Correcting)،نوع ضد پیری (Anti-Aging)، نوع درخشان کننده (Illuminating)، نوع تنگ کننده ی منافذ پوست (Pore-Minimizing) و پرایمرهای آبرسان (Hydrating)

نحوه استفاده از پرایمر آرایشی

پرایمر آرایشی در انواع مختلف وجود دارد شما باید ابتدا بدانید که بهتر است از کدام نوع استفاده کنید و بعد از اینکه نوع آن را تعیین و تهیه کردید مقداری از محصول را روی مرکز صورت بمالید سپس با نوک انگشت و یا براش آن را روی کل صورت پخش کنید که البته بهتر است با نوک انگشت این کار را انجام دهید.

نحوه استفاده از پرایمر آرایشی

خرید پرایمر آرایشی با قیمت مناسب

برای خرید پرایمر آرایشی با قیمت مناسب به فروشگاه شیدور کالا مراجعه کنید. زیرا این فروشگاه با چندیدن سالا سابقه درخشان در زمینه عرضه لوازم آرایشی یکی از معروفترین فروشگاه ها است به دلیل همین اعتبار اجناس اصل و معتبر را در فروشگاه خود به فروش می رساند. در کنار این محصول می توانید محصولات مرتبط دیگری مانند کانسیلر و کرم BB را نیز تهیه کرد و آرایش صورت کاملی را با وسایل آرایشی که در این فروشگاه خریداری می کنید برای خود انجام دهید.

zana