صورت زیبا با آرایش چشم

صورت زیبا با آرایش چشم

آرایش چشم در زیبای صورت خیلی تاثیرگذار است. چراکه مهمترین عضو صورت هر فرد که باعث زیبای او می شود چشمان فرد است. از آنجا که بیشترین کانون توجه در بین اعضای صورت چشم است و اولین نگاه هر کس به شخص دیگر نگاه به چشمان مخاطب است می توان گفت آرایش چشم نقش بسزای در زیبای هر فرد دارد.

درشت کردن چشم با آرایش چشم:

روش های آرایش چشم زیادی برای درشت نشان دادن چشم وجود دارد با استفاده از راهکارهایی مانند استفاده از مداد بژ یا سفید برای داخل چشم و استفاده از مداد تیره تر برای گوشه های خارجی چشم، ریمل دادن، مژه مصنوعی، خط چشم، استفاده نکردن از سرمه، کشیدن خط چشم ظریف و نازک به جای کشیدن خط زخیم، استفاده از آرایش چشم گربه ای چشم ها را بزرگتر نشان می دهد. یکی دیگر از روش های بزرگ نشان دادن چشم ها استفاده از خط سفید برای داخل پلک پایین است برای این کار بهتر است از مواد آرایشی مطمئن استفاده کنید که دچار آسیب نشوید. استفاده از سایه می تواند در بزرگ و کوچک کردن چشم ها موثر باشد این را در نظر بگیرید که استفاده از سایه های تیره چشم ها را کوچک نشان می دهد برای بزرگ نشان دادن چشم از سایه های روشن تر استفاده کنید.

آرایش چشم براساس رنگ چشم:

۱- رنگ چشم مشکی با پوست تیره:

آرایش چشم مناسب برای رنگ چشم مشکی

اشخاصی که چشمان مشکی رنگ و پوست تیره دارند بهتر است از سایه رنگ کرم و بژ استفاده کنند و از سایه هایی با رنگ تیره استفاده نکنند، خط چشم متوسط برای این افراد مناسب تر است نه زیاد نازک باشد نه زیاد ضخیم و به جای کشیدن خط چشم تیره برای زیر چشم می توانند رنگ دیگری استفاده کنند.

۲– رنگ چشم مشکی با پوست روشن:

آرایش مناسب رنگ چشم مشکی با پوست روشن

برای اشخاصی که رنگ روشن دارند بهتر است به جای کشیدن خط چشم مشکی از مداد یا سایه های کمرنگ تر مانند خاکستری یا دودی استفاده کنند که آرایش چشم حالت مصنوعی نداشته باشد.

۳– رنگ چشم قهوه ای:

آرایش مناسب رنگ چشم قهوه ای

افردی که رنگ چشم قهوه ای دارند می توانند هم از رنگ های تیره هم رنگ های روشن برای سایه زدن استفاده کنند مثلا رنگ های بنفش و ارغوانی در جذابتر شدن چشمان آن ها تاثیر زیادی دارد و رنگ های برنز، مسی، طلایی آرایش آن ها را کلاسیک تر میکند. برای رنگ چشم قهوه ای روشن و عسلی استفاده از سایه زرد کم رنگ توصیه می شود. و بهتر است برای کشیدن خط چشم از رنگ قهوه ای استفاده شود.

۴- رنگ چشم سبز:

آرایش مناسب رنگ چشم سبز

افرادی که رنگ چشمانشان سبز است بهتر است از سایه های استفاده کنند که به رنگ چشمانشان نزدیکتر است، ریمل زیاد استفاده کنند و در صورت کم پشت بودن مژه ها می توانند مژه مصنوعی استفاده کنند. خط چشم مشکی رنگ نازک بکشند چشمانشان زیباتر می شود و میتوانند دنباله خط چشم را بکشند. رنگهای سفید و نقره ای برای این افراد توصیه نمیشود رنگهای سبز تیره، قهوهای و بژ برایشان مناسب تر است.

۵– رنگ چشم آبی:

آرایش مناسب رنگ چشم آبی

مواردی که برای جذابتر شدن چشمان آبی مناسب است عبارتند از کشیدن خط چشم باریک و نازک به رنگ آبی و سبز، استفاده از سایه براق با تناژ قهوه ای، استفاده از ریمل، استفاده از مشتقات رنگ نارنجی سایه قرمز و بنفش در زیباتر شدن چشمانشان موثر است. به جای خط چشم می توانند از سایه دودی با سایه ی کمرنگ تر چشم استفاده کنند.

انواع خط چشم:

خط چشم مانند هر محصول دیگری انواع مختلفی دارد که براساس کاربرد آن و مزایا و معایب انتخاب می شوند.

آرایش چشم | خط چشم

کشیدن خط چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت است و در زیبایی صورت تاثیر چشمگیری دارد گرچه بیشتر خانم ها این کار را کار دشواری می دانند اما راه حل های وجود دارد که بتوانید خط چشم زیبایی برای خود بکشید مثلا یکی از این راه حل ها جمع کردن انگشتان پا است، این کار باعث جلوگیری از لرزش دستان و بیشتر شدن تمرکز می شود.

آرایش چشم | خط چشم

خرید انواع سایه چشم با قیمت مناسب

برای خرید انواع سایه چشم با قیمت مناسب کافی است که به شیدور کالا مراجعه کنید و هر نوعی که می خواهید را انتخاب کنید. بیشترین تنوع محصولات را در این فروشگاه مشاهده می کنید برای هر نوع مدل صورت و هر نوع سلیقه ای محصول مناسب یافت می شود.

خرید انواع سایه چشم ساده و اکلیلی

خط چشم مویی

خط چشم مویی برای درشت کردن چشم ها مورد اسفاده قرار می گیرد و تاثیر فوق العاده ای در بزرگ شدن چشم دارد. از این برای زمانهای که بخواهید که خط چشم شما ماندگاری بالایی داشته باشد و در برابر اشک و آب و … ثابت بماند از این محصول استفاده کنید چون ضد آب است و زود خشک می شود.

سایه پودری براق | سایه چشم

سایه پودری دارای تنوع رنگ زیادی است اما قبل از استفاده باید زیرسازی های لازم روی پوست انجام شود که ماندگاری آن بالاتر برود. استفاده از این نوع سایه آسانتر است نسبت به بقیه سایه های چشم و با ترکیب کردن رنگهای آن می توان تنوع رنگ های زیادتری را بدست آورد.

ریمل حجم دهنده مژه

ریمل حجم دهنده مژه برای پر پشت کردن مژه ها و حجم دادن به مژه استفاده می شود. یکی از مواردی که در زیبایی اشخاص تاثیر زیادی دارد داشتن مژه های پر پشت و بلند است. جنس این نوع لوازم آرایشی هم در تاثیر گذاری محصول موثر است چون اگر اجناس فیک و نا مرغوب باشند بعد از گذشت چند دقیقه ظاهر شخص را به هم می ریزد و پایین می آید اما اگر جنس اصل و مرغوب باشد ماندگاری بالایی دارد و صد آب است.

ریمل حجم دهنده مژه

مداد چشم چوبی

مداد چشم چوبی برای کشیدن خط چشم استفاده می شود زمانی که بخواهید از خط چشم استفاده نکنید و آرایش چشم سبک و طبیعی داشته باشید. این نوع مدادها برای کسانی که چشمان حساس دارند و با استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب دچار اشک و قرمزی چشم می شوند مناسب است و استفاده از این محصول آسان بوده و حتی کسانی که در آرایش کردن زیاد وارد نیستند می توانند استفاده کنند. اما نسبت به خط چشم های دیگر ماندگاری کمتری دارد و فقط زمانهایی که میخواهید زمان کمتری آرایش داشته باشید از این محصول استفاده کنید.

مداد چشم چوبی | آرایش چشم

خط چشم پیچی

خط چشم پیچی یک لوزام آرایشی جدید است که استفاده بسیار راحتی دارد ضد آب است. این خط چشم که شیدور کالا یکی از عرضه کنندگان آن است را می توانید در سایت ما خریداری کنید و با قیمتی ارزان محصولی را تهیه کرده و به راحتی خط چشمی زیبا برای خود بکشید. این محصول برای کسانی که در کشیدن خط چشم همیشه مشکل دارند مناسب است چون پخش نمی شود و کاربری آسانی دارد.

zana