بهترین عطر و ادکلن های مردانه و زنانه

بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه

شرکت شیدور کالا با ارائه عطرهای اصل که از ماندگاری بالایی برخوردارند در تلاش است جوابگوی همه سلیقه ها باشد . اگر دنبال رایحه دل انگیز برای جذابتر شدن و خاص بودن هستید حتما به کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن شیدور کالا سر بزنید تا رایحه مناسب خود را پیدا کنید.

روش های انتخاب عطر مناسب با سلیقه شما:

سلیقه ها برای انتخاب عطر و ادکلن متفاوت است. عطر و ادکلن به دو نوع زنانه و مردانه تقسیم می شود و هر کدام از این نوع عطر دارای رایحه های متفاوتی هستند. وجود تنوع خوشبو کننده ها باعث می شود انتخاب خوشبوکننده مناسب سلیقه شما سخت تر پیدا شود. به همین دلیل شما باید شناخت بیشتری درباره آن ها داشته باشید.

تفاوت عطر زنانه و عطر مردانه:

عطر زنانه عطر مردانه

عطر زنانه و عطر مردانه با هم متفاوت هستند و خیلی کم پیش می آید خوشبو کننده ای پیدا شود که هم مناسب خانم ها باشد هم آقایان که در گذشته کم تر به این تفاوت اهمیت داده می شد. از آنجا که خانم ها همیشه به بوی گل ها علاقه دارند می توان گفت رایحه گل ها برای زنان است نه مردان. عطر و ادکلن مناسب آقایان رایحه معطر ، مرکبات ، شرقی ، وودی هستند و عطر گل ، مرکبات ، شپره ، شرقی برای خانم ها مناسب است.

نکات مهم برای ماندگار کردن عطر زنانه:

۱- اسپری کردن عطر رو نقاطی که نبض دارد و دیگر آن را روی پوست نمالید.

۲- نقاطی که بهتر است خوشبو کننده ها را آنجا اسپری کنید پشت گوش، مچ دست، محل خمیدگی آرنج و زانو زیرا باعث ماندگاری بیشتر می شود.

۳- عطر را از فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتی خود اسپری کنید نباید از فاصله نزدیک اسپری شود

۴- قبل از اسپری کردن بهتر است آن نقطه را با کرم مرطوب کننده بی بو بمالید

انواع رایحه عطر ها و ادکلن ها:

۱- عطرهای با رایحه تلخ، شیرین و گرم

عطر با رایحه تلخ، شیرین و گرم
عطر شیرین از خوراکی هایی مانند وانیل ، شکلات ، عسل یا آب نبات تشکیل شده است. طعم های میانی و پایه آن ترکیبی از رایحه های گلدار یا مشک است. عطرهای شیرین بوی عالی می دهند و حال و هوای شما را فوراً عوض می کنند. عطر و ادکلن های با رایحه گرم برای فصول سرد مناسب هستند. عطرهای که در آنها رایحه شکلات یا چوب صندل یا ادویه های شرقی به کار رفته باشد عطرهای گرم هستند.
ادکلن Tuxedo یک ادکلن شیرین و ملایم است که مناسب آقایان است و ادکلن y Seras S purple نیز نمونه دیگر خوشبو کندده های شیرین و گرم که برای بانوان مناسب است.

۲– عطرهای با رایحه سرد و ترش

عطرهای با رایحه سرد و ترش
عطر های سرد برای فصل گرم مناسب است. هنگام استشمام عطرهای سرد بوی میوه های خنک مانند هندوانه و خیار برایتان تداعی می شود. این عطر ها حس تازگی و خنک بودن را به شما القا می کنند. وجود بوی ترشی ها آب لیمو و موادی مانند بنزین و نفت و استریل کننده ها و وایتکس باعث سرد شدن عطرها می شوند.
ادکلن Wild Speed نمونه یک ادکلن خنک وتند است.

۳- عطر های مناسب فصل گرم

عطر مناسب فصل گرم
مناسب ترین عطر و ادکلن برای فصل گرم عطرهای با رایحه سرد و خنک هستند. استفاده از عطر سرد در فصل گرم حس دل انگیزی به انسان می دهد زیرا استفاده از این عطرها نوعی تعادل نسبی با محیط را سبب می شود.

۴- عطر مناسب فصل سرد

عطر مناسب فصل سرد
برای فصل های سرد بهتر است از عطرهای گرم و شیرین استفاده شود که حس گرما به انسان میدهد و این حس شیرینی است که میتوان تجربه کرد.

نحوه تست کردن عطر و ادکلن:

برای انتخاب عطر دلخواه خود باید سه مرحله آن را تست کنید مرحله اول، ابتدا مقداری از عطر را روی کاغذ تستر بزنید و آن را بو کنید سپس بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دوباره کاغذ را بو کنید در این مرحله بوی جدیدی را احساس می کنید و در مرحله سوم بعد از ۴۵ دقیقه دوباره کاغذ را بو کنید دوباره بوی جدیدی را احساس می کنید اگر بعد از این مرحله بوی عطر مورد پسندتان بود آن را تهیه کنید زیرا این همان بوی واقعی عطر است.

نحوه تست عطر

نت های مربوط به عطر و ادکن:

عطرها و ادکلن ها از سه نت مختلف تشکیل شده اند نت بالایی، نت میانی، نت پایه که نت بالایی همان نتی است که بار اول بوی عطر را استشمام می کنیم، نت میانی بعد از محو تدریجی نت بالا است و نت پایه زمانی است عطر روی پوست نشسته و حرارت بدن آنرا گرم می کند که این رایحه بعد از یک ساعت یا بیشتر احساس می شود. عطر واقعی رایحه بین نت میانی و پایه است به همین دلیل وقتی برای بار اول عطری را بو میکنید و از آن خوشتان می آید در خرید آن عجله نکنید.

نت های عطر و ادکلن

قیمت عطر زنانه

قیمت عطر زنانه امروز خیلی بالا رفته است این قیمت ها براساس برند شرکت سازنده و حجم محصول متغیر زیرا شرکت ها تا به یک برند معروف تبدیل شوند هزینه های بالایی می کنند اما بعضی از عرضه کنندگان این محصولات نرخ زیاد روی قیمت اصلی می کشند اما در فروشگاه شیدور کالا میتوانید محصولات با برندهای معروف را با قیمت مناسب تهیه کنید.

عطر مردانه | عطر و ادکلن مردانه

خرید انواع عطر و ادکلن مردانه برای همه سلیقه ها در شیدور کالا. این فروشگاه تنوع محصولات بسیاری بالایی دارد و برای همه سلیقه ها می توان خرید کرد، عطر های مردانه برای کسانی رایحه های گرم، شیرین و تلخ را انتخاب می کنند و یا سرد و ترش را می پسندند را می توان در اینجا یافت با قیمت مناسب تهیه کرد.

zana